Schonherr Kwaliteitsadvies, Irma Schonherr

Verwachting van de klant overtreffen

De essentie van kwaliteitsmanagement is voldoen aan de wensen en verwachtingen van klanten. Of deze zelfs overtreffen.
Dit betekent dat u als bedrijf een goed product moet bieden. Dat u op tijd levert. De juiste factuur verstuurt. En dat u goed reageert op een eventuele klacht. Kwaliteit heeft betrekking op de gehele organisatie.

Een gezamenlijke prestatie

Het zijn uw medewerkers die kwaliteit maken. Door de hele organisatie heen. Van directie tot uitvoering. Elke medewerker heeft er mee te maken. Daarom moet het besef voor kwaliteit doorgedrongen zijn tot in de diepste poriën van uw bedrijf. Als iedereen binnen het bedrijf aan verbeteringen werkt, wordt de kwaliteit van de gehele organisatie steeds beter. Dat maakt kwaliteitsmanagement zo leuk!

Maximaal rendement

Het leveren van kwaliteit gaat niet zonder afspraken, mensen, processen en systemen. Met een goed kwaliteitszorgsysteem bent u continu bezig met het verbeteren van de gehele organisatie. U werkt efficiënt, productief en winstgevend. Zo heeft u maximaal rendement. Schönherr Kwaliteitsadvies maakt kwaliteitszorg eenvoudig en begrijpelijk. Ik breng kwaliteit tot leven binnen een bedrijf door iedereen erbij te betrekken. Het resultaat: trotse medewerkers die met plezier werken aan kwaliteitsverbetering.